חברת אבטחת מידע
חברת אבטחת מידע

חברת אבטחת מידע

חברת אבטחת מידע תסייע לכל עסק באשר הוא להגן על עצמו במוצרי אבטחת מידע ותגן באופן היקפי על פריצות סייבר וכל סוג שהם, בכל מני אופנים בדומה לסורגים על החלונות בבית לדוגמא. בכדי לשמור על המידע שקיים בעסק הפרטי שלכם או בארגון אליו אתם שייכים, מומלץ לבחור בשירותיה של חברה מנוסה ובקיאה בתחום, על כן חברת אבטחת המידע COMEL הינה החברה המומלצת ביותר עבור העסק שלך.

איך לבחור חברת אבטחת מידע?

כל עוד הנכם מחוברים בצורה יום יומית לרשת האינטרנט את עלולים להיחשף להתקפות סיבר. התקפות אלו מאופיינות בפריצה לרשת המחשוב הארגונית על ידי ארגון או אדם אשר יש בכוונתו לבדוק מה קורה בנתונים הפרטיים שלכם. פריצות או מתקפות סייבר שוות ערך לפריצות לבית או לעסק לכל דבר ועניין.

כל גנב יכול לקחת כל דבר הנמצא אצלנו בבית מבלי שנרגיש בכלל בלילה שאנו ישנים או בזמן שאנו לא נמצאים בבית. גנב זה יכול לבוא לידי ביטוי גם בסביבת הסייבר הוא גם יכול להחליף לנו את קודי הכניסה כך שלא נוכל להיכנס למערכת. גנב שאנו מכירים אשר מסתובב לנו בבית ועושה מה שהוא רוצה זו אנלוגיה מדויקת לפריצת סייבר לרשת ארגונית.

בפריצת סייבר לעסקים וארגונים נכנס אדם זר לנתונים הפרטיים של הארגון חשוף לחלוטין לכל המידע הארגוני. הוא יכול לעיין בו, להעתיק אותו, לחשוף אותו לציבור, למכור אותו, למחוק אותו, לשנות אותו והכל מבלי שנדע אלא רק לאחר מעשה.

על מנת למנוע פריצות כאלה, חייב כל ארגון להגן על עצמו בהתאמה באמצעות פתרונות אבטחת מידע

חברת אבטחת מידע ישראלית

חברת  COMEL הינה חברת אבטחת מידע מנוסה ומקצועית המעניקה את המענה והפתרונות המתאימים לכל ארגון על מנת שיוכל לפעול בצורה מאובטחת מספיק בעולם של מתקפות סייבר.

אל תחסכו בתחום אבטחת מידע, החיסכון של היום עלול לעלות לכם מאוד ביוקר מחר.

לפרטים נוספים ולתיאום פגישה צרו עמנו קשר עוד היום, ואנו נדאג לשמירה מוחלטת על הארגון שלכם.

חברת אבטחת מידע ישראלית

אבטחת מידע לעסקים

אבטחת מידע לעסקים נמצאת בעידן המודרני כמעט בכל עסק וארגון. תעבורת המידע מתנהלת בצורה מקוונת החל ממילים, העברת קבצים, שמירתם בענן או בשרתים שונים ואפילו אחסונם במחשבם פרטי של העובדים. כאשר מדברים על עסקים המחזיקים במאגרי מידע כדוגמת תוכנות ניהול לקוחות וספקים, אתרי מסחר וכו’, מדובר על פגיעה בלקוחות ונזקים כספים גדולים שיכולים להיגרם בשל גניבה/אובדן המידע, מה שתוכנות אבטחה ייעודיות יכולות למנוע. אם חיפשתם חברה לאבטחת מידע לעסקים כנראה שמצאתם את המקום האולטימטיבי – הכירו את חברת COMEL.

מדוע צריך אבטחת מידע לעסקים?

תמיד תצטרכו להיות מוכנים לפריצות שיכולות לקרות בעסקים שלכם, כמו לדוגמא:

חשש מעובדים

לא תמיד עובדים לשעבר ירצו לעשות נזק לחברה, אך מומלץ ואף רצוי מאוד להחליף את הפרטי משתמש שלהם וסיסמאות על מנת לחסום את גישתם. חשוב לא להישאר אדישים לנושא הזה ולפעול כמה שיותר מהר.

ריגול תעשייתי:

נשמע רחוק מהמציאות אבל גם ריגול תעשייתי יכול להגרם בעסק שלכם. דבר זה קורה בעיקר בגלל בעיות טכניות של מחיקת מידע וחשיפתו. אז נכון שמרבית המקרים אינם בשליטתכם, אך הם בהחלט צריכים לעודד אתכם להיות מעודכנים ולהיערך לכך. מעבר לאבטחת מידע עם הגדרות קשיחות, לעולם אל תפתחו מיילים שהם ממקורות שאינם מזוהמים- יכול להיות שאלו וירוסים.

שירות אבטחת מידע לעסקים – תגנו על המידע שלכם

האבטחה שלכם צריכה לתפקד בצורה תקינה על מנת לשמור על סודיות ופרטים שבתוך החברה כל זאת ועל אחת כמה וכמה שאתם מודעים לנתונים שקיימים בחברה שלכם,  צרו חומת אבטחה קשיחה על מנת להגן על המידע שברשותכם. אנו ב-Comel יודעים לתת את המענה המתאים ומאמינים שניתן ליצור שותפות בינינו לבין לקוחותינו שבאמצעותה ניתן להצעיד עסקים קדימה למקומות רחוקים וגבוהים יותר.

עם צוות של מומחי מחשוב, אשר עוברים הכשרות והסמכות באופן שוטף ומעמידים לשירותכם סיוע מקצועי בכל תחומי אבטחת המידע. החברה דוגלת בשירות מקצועי ובכלים המתקדמים ביותר, תוך שמירה על יחס אישי ושירות אדיב שרק לקוחותינו יעידו על כך.

אבטחת מידע לעסקים

אבטחת מידע לעסקים קטנים

אם לא שמעתם, אנחנו כאן כדי לספר לכם, כי תעשיית ההייטק הישראלי, כוללת לא מעט חברות מצליחות בתחום אבטחת המידע. ההצלחה של החברות הללו מתחילה, כמובן, בכוח אדם איכותי, אשר עובד בפיתוח טכנולוגיות חדשות לעולם העסקי. אבל, גורם נוסף המביא להצלחה של ההייטק הישראלי בתחום הזה, הוא הצורך של חברות ועסקים בכל רחבי העולם בטכנולוגיות שיאפשרו להן לאבטח מידע יקר ערך. היום, אבטחת מידע לעסקים קטנים היא קריטית, עבור מי שרוצים להצליח ולהתפתח כעסק. החל משום שבאופן הזה אתם יכולים לאבטח מידע יקר הנוגע לפיתוחים ומחקר הנעשים במסגרת העסק שלכם, כלה במשמעות של אובדן מידע אינטימי ופרטי בנוגע ללקוחות שלכם. אנחנו, COMEL מתמחים במתן אבטחת מידע לעסקים קטנים. במאמר הבא נדבר על הגורמים מהם אנחנו צריכים להישמר ומה אפשר לעשות.

למה כולם צריכים אבטחת מידע לעסקים קטנים

כולם צריכים אבטחת מידע לעסקים קטנים כי אנחנו רוצים להגן על כמה סוגים של מידע:

  1. מידע הנוגע לפיתוח בתחומי החברה: לצורך העניין, ניקח עסק קטן המעוניין לפתח משהו ייחודי בעולם הטכנולוגיה. הסטארט אפ הקטן הזה, תלוי בהון האנושי שלו. במידע הנאסף בתחומי המידע ובניתוח שלו, על ידי אנשי המקצוע בתוך החברה. פריצה וגניבה של המידע הזה, יכולה להוביל לקריסה של בית העסק.
  2. מידע פרטי של הלקוחות: קחו אפילו קליניקה של קוסמטיקאית בתחילת דרכה. כל עוד המחשב בקליניקה שומר מידע על הלקוחות, החל מפרטי התקשרות ועד לפרטי אשראי, הרי שהחומר הזה הוא חומר יקר ערך. יש מי שעלולים לפרוץ למערכת ולקחת מהלקוחות שלכם הרבה מאוד כסף, שלא נדבר על פרטים אישיים, הנוגעים לזכות של הלקוחות שלכם בפרטיות.
  3. אנחנו רוצים להגן על המערכת הפיננסית של העסק: היכולת של עסק לשרוד נוגעת לתזרים שוטף. אם עסק לא יחזיק מספיק כסף כדי לנהל את המערכת המורכבת הזו, התוצאה תהיה, קריסה וסגירה של החברה הקטנה. אבטחת מידע אם כן, עלולה להיות קריטית. אתם לא רוצים אפילו לדעת כמה פורצים יש, מכל רחבי העולם, אשר מתפרנסים מגניבה של כספים מכרטיסי אשראי של אנשים תמימים, אשר בחרו להשאיר פרטי אשראי ברשת.

אנחנו כאן כדי לעזור

COMEL כאן כדי לסייע לכם במישור המקצועי ואפילו, בהדרכת עובדים לשימוש נכון ברשת. נשמח לסייע לכם ולהתאים לכם חבילת שירות מדויקת למידות שלכם. דברו איתנו ונתחיל במלאכה.

חברת אבטחת מידע
להצעת מחיר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

מאמרים נוספים

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

להצעת מחיר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר