יועץ אבטחת מידע
יועץ אבטחת מידע

יועץ אבטחת מידע

יועץ אבטחת מידע מייעץ לתחום האבטחה בארגון ותפקידו הינו לספק מענה להגנה מוחלטת וחזקה של מערכות המידע בארגון בניהם תחומים רבים (החל מקווי התקשורת המאובטחים וכלה בכלים, טכנולוגיות, התקנים וחומרה) כל זאת ועוד מתבצע אל מול הסיכונים השונים שהם פיקוח, ניטור ובקרה. מחפשים יועץ אבטחת מידע אשר יתאים לעסק הפרטי שלכם? הכירו את חברת COMEL  אשר מחזיקה במוניטין של שנים רבות בתחום אבטחת המידע ומעבר לו.

יועץ אבטחת מידע – כיצד תשמש אבטחת מידע בארגונים?

יועצי אבטחת מידע היום יהוו לבין הדברים היותר חשובים עבור הארגון שלכם. אך למעשה מהי בכלל אבטחת המידע ולמה היא כל כך חשובה? אבטחה מסוג זה מתייחסת להגנה על נתונים מפני גישה שאינה מורשית, כאמור: אם פורץ סייבר ינסה לתקוף את המחשב שלכם ולגזול ממנו מידע- אבטחת מידע היא זו שתגן על המכשיר שלכם. על יועץ אבטחת המידע לתת בטחון לארגון ולכוון אותו כיצד לשמור עליו מפני נזקי התקפות מסוג אלה. אבטחה זו, נמצאת במוקד תשומת הלב של כל הארגונים והעסקים, בעקבות מתקפות הסייבר אשר גדלים באופן משמעותי בתקופה האחרונה.

אבטחת מידע מתבצעת באופן היקפי, כלומר מונעת גישה חיצונית לרשת באמצעות טכנולוגיות שונות והיום האבטחה התקדמה קצת יותר, פשעי הסייבר מתמקדים באנשי החברה במקום במערכות או תשתיות מחשוב, ולכן חברות מבינות שאבטחה היקפית כבר לא מספיקה. מתובנה זו ובזכות התפתחותה של הטכנולוגיה נוצרו פתרונות אשר מתמקדים בנכס הכי חשוב של הארגון שהוא העובדים.

יועצי אבטחת מידע של חברת Comel

כתוצאה משיטות העבודה בזמינות יוצאת דופן 24/7, ואחריות בלתי מתפשרת להוביל את תחום ניהול סביבות שרתים בארץ ובשילוב הסמכות בינלאומיות, הפכו צוותי השירות של COMEL  למומחים מספר 1 בתחום אבטחת המידע וגיבוי בענן. מתחזקים ומנהלים חברות גדולות בארץ, אחסון שרתים מהמובילים בישראל ובעולם המצריכים זמינות גבוהה וטיפול מקצועי.

לפרטים נוספים, או לתיאום פגישה צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 052-2939438 ואנו נדאג לעמוד לשירותכם ולבצע את אבטחת המידע האיכותית ביותר עבורכם או עבור העסק שלכם.

יועץ אבטחת מידע

ייעוץ אבטחת מידע

ייעוץ אבטחת מידע הינו הכרחי לכל ארגון או לכל עסק פרטי היום בישראל. טכנולוגיית המידע של ימינו מחייבת כל ארגון לניהול כולל של אבטחת המידע: הגנה על המידע החיוני של הארגון, הפעלת פתרונות, ניטור תקלות במערכות הממוחשבות ותפעול יעיל של מערכות הארגון. אם גם אתם צריכים ייעוץ והכוונה בפתרונות אבטחת מידע מתקדמים כדאי שתכירו את חברת  COMEL זו אשר תספק לכם הכוונה ממשית בכל הנוגע לתחום.

ייעוץ אבטחת מידע מקצועי לכל עסק

כיום, בעידן האינטרנט מאוד קשה לשמור על אבטחת המידע בארגונים ובעסקים מאחר וכמעט כל אדם בעל ידע בסיסי בתחום הרשתות והאינטרנט יכול להיכנס אל המערכות ולקחת נתונים מהארגון. מהסיבה העיקרית הזו, אבטחת מידע צריכה להיות כלולה בארגון מבעוד מועד.  בכל חברה אבטחה מסוג זה הינה חיונית ומאפשרת לארגון מסוים לנצל את רשת האינטרנט והגמישות ברשת לטובתה האישית, מבלי כל פחד שאחרים ייחשפו למידע רגיש אותו היא מעבירה.

אי פעם שמעתם על המדיניות שעל פיה היא עובדת? ראשית כל, חשוב להדגיש כי נועדה לגבש את נהלי הארגון על מנת שכל עובד ועובד ידע כיצד הארגון מתנהל ומהו הערכים שלו בנושא זה.

מדיניות של אבטחת המידע הינה מנסחת דרישות בנושא ניהול אבטחת מידע בארגון וכן דרישות כלליות ליישום בקרות אבטחת מידע. מדיניות אבטחת מידע כמובן אינה נושא אחד ויחיד, אלא נושא גדול שמורכב ממספר תתי נושאים שונים, כמו שימוש בתוכנות איתן יש להיזהר שלא יחדירו וירוס למערכת.

Comel: ייעוץ בתחום אבטחת מידע

על מנת לבחון את התהליכים הקורים בארגון ולהביא את הארגון לרמת אבטחה גבוהה ויעילה על הארגון לגייס יועץ חיצוני אשר מומחה לאבטחת מידע, אשר יחשב תהליכים ויבחר את הכלים הנכונים והמתאימים ביותר לצרכים הנלווים, ליועץ החיצוני חשיבות עליונה בהשגת היעדים והמטרות הקיימות בארגון. מחפשים יועץ חיצוני אשר יסייע לארגון שלכם בתחום אבטחת המידע? חברת COMEL  הינה חברה המומחית בתחום אבטחת המידע וגיבוי בענן. החברה מתחזקת ומנהלת חברות גדולות בארץ, אחסון שרתים מהמובילים בישראל ובעולם המצריכים תוך זמינות גבוהה וטיפול מקצועי.

יועץ אבטחת מידע
להצעת מחיר
השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

מאמרים נוספים

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support

להצעת מחיר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר